0
0

چرا کودک شما باید زبان انگلیسی بیاموزد؟

676 بازدید
چرا کودک شما باید زبان انگلیسی بیاموزد؟ آموزشگاه ملل

امروزه با توجه به پیشرفت سریع تکنولوژی و گسترش روابط از طریق شبکه های اجتماعی و پررنگ شدن نقش اینترنت، کامپیوتر، رسانه و شبک های تلویزیونی، یادگیری زبان انگلیسی برای ارتباط بهتر و درک عمیق از فرهنگ ملل دیگر و کسب فرصت های شغلی بیشتر در آینده بعنوان یک ضرورت تلقی می شود. بنابراین هر چه کودک زودتر با زبان دوم آشنا شود شانس بیشتری برای دستیابی به مهارتهای اکتساب زبان دوم را خواهد داشت.
در دنیای امروز فرزندان شما در همه ی مراحل رشد سنی خود نوعی با زبان انگلیسی سرورکار دارند.
با توجه به علاقه کودکان و نوجوانان به دیدن برنامه های کودک (کارتون و انیمیشن) ، بازیهای کامپیوتری (X-BOX , PLAY STATION) و فیلمهای خارجی ، اکتساب زبان انگلیسی قطعا در هر چه لذت بخش تر شدن اینگونه برنامه ها برای آنها تاثیر مهمی دارد.

آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان آموزشگاه ملل

آموزشگاه ملل برای آموزش زبان آموزان در رده های سنی کودک و نوجوان خود، مجموعه کتاب های FAMILY & FRIENDS از انتشارات دانشگاه آکسفورد را به کار گرفته است. در کنار تمرین های عملی و سرگرم کننده در قالب بازی، رقابت و مسابقات مفید آموزشی می تواند در ایجاد انگیزه زبان آموزان موثر واقع شود. کتاب CONNECT از سری مجموعه های انتشارات دانشگاه کمبریج می باشد که در چهار سطح آموزشی برای نوجوانان و جوانان طراحی شده است. بالا بردن انگیزه، فعالیت های پرجنب و جوش و جذاب، ارتباط زبان آموز با جهان خارج و استفاده از موضوعات معاصر از ویژگی های این مجموعه می باشد.

پس اگر در فکر این هستید که فرزند دلبندتان زبان انگلیسی را بدون فراموشی اکتساب نماید آموزشگاه زبان های خارجی ملل را انتخاب نمایید و از این بابت مطمئن باشید زیرا که مجموعه پویای زبان ملل همیشه و در همه حال در تلاش است تا فرزند شما بتواند با زبان ملل صحبت کند.

آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان آموزشگاه ملل

یادگیری زبان انگلیسی در سنین کودکی و خردسالی امری بسیار حساس و مهم تلقی می شود و عواملی از قبیل مدرس توانمند و آشنا به روش تدریس ویژه کودکان، کتاب های آموزشی کامل و جامع، وسایل کمک آموزشی متنوع و جذاب، کلاس های با فضای کاملا شاد و در عین حال علمی ، ناظران کیفی و مدیران با تجربه نقش بسیار مهمی را ایفا می نمایند.

در سطوح خردسالی به جرات می توان گفت مجموعه کتاب های POCKETS اولین و شاید تنها مجموعه موفق باشد که به آموزش چهار مهارت اصلی به صورت معنادار براساس اصول اکتساب زبان اول کودک میپردازد بطوریکه موجب یادگیری بدون فراموشی زبان میشود. کتاب های POCKETS با فراهم ساختن فضای واقعی (REAL LIFE) و بدون کلیشه های متداول سعی در آموزش زبان انگلیسی در بافت واقعی خود دارد.
ورود کودکان به دوره ابتدایی و آغاز آموزش در مدرسه معمولا با نگرانی والدین همراه است که با کمک مجموعه کتاب های FIRST FRIENDS این نگرانی رفع شده است. زبان آموز در هر واحد درسی با فرهنگ و زبان اجتماعی مردم انگلیسی زبان آشنا شده و آمادگی حضور در جوامع انگلیسی زبان را پیدا میکند.

آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان آموزشگاه ملل

والدین عزیز،

فرزند شما با یادگیری زبان انگلیسی در کودکی هرگز آن را فراموش نکرده و تلفظ و گویش دقیقتر و روانتری خواهد داشت.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://imelal.com/?p=1838
اشتراک گذاری:
shimasalari@0921
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد چرا کودک شما باید زبان انگلیسی بیاموزد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.