0
0

آموزش زبان چینی

آموزش زبان چینی

آزمون سطح زبان چینی، (汉语水平考试)HSKآزمون استاندارد و رسمی می باشد که به منظور ارزیابی و تعیین سطح مهارتهای زبان چینی دانشجویان و زبان آموزان غیر چینی برگزار می گردد.

این آزمون بین المللی در شش سطح تعریف شده است که متقاضیان با توجه  به اهداف و ضوابط تحصیلی و شغلی مورد نظر محل تحصیل یا کارخود، اقدام به کسب آمادگی و شرکت دراین آزمون، جهت بدست آوردن حد نصاب امتیاز می نمایند.

مدرک بین المللی HSK از جمله مدراک مورد نیاز برای پذیرش تحصیلی و شغلی در اکثر دانشگاهها و موسسات علمی و محافل شغلی در کشور چین  می باشد.

پذیرش اولیه در بسیاری از رشته های تحصیلی ملزم به ارایه مدرک HSK بوده و در موارد دیگر(حتی رشته های زبان و ادبیات چینی ) اعطای مدرک  فارغ التحصیلی مشروط به داشتن HSK در سطح مورد نظر دانشگاه میباشد، بدین صورت که پس از شروع دوره و قبل از فارغ التحصیلی، دانشجو می بایست حد نصاب امتیاز در سطح تعیین شده را کسب و به دانشگاه ارایه نماید. بسیاری از دانشجویان به دلیل عدم موفقیت در این آزمون، پس از فارغ االتحصیلی، موفق به دریافت مدرک تحصیلی از دانشگاه نمی شوند.

با توجه به اهمیت دستیابی به این مدرک و کسب حد نصاب امتیاز این آزمون، فراگیری اصولی متد و تکنیک های  تخصصی پاسخ دهی به سوالات، زیر نظر اساتید مجرب، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و بطور همزمان در بالابردن سطح علمی و مهارتهای تخصصی زبانی، نقش تعیین کننده ای خواهد داشت.

علاوه بر موارد فوق کشور چین در قوانین تجاری جدید خود در خصوص اتباع خارجی که قصد تاسیس شرکت در چین را دارند و می خواهند با آن کشور مراودات بازرگانی داشته باشند، داشتن مدرک  HSK4  را الزامی دانسته و در غیر انصورت از پذیرش آنها خودداری خواهد نمود. این قانون از دو جهت دارای اهمیت است؛ اول آنکه هدف چین در توسعه جهانی زبان چینی برآورده شده و از سوی دیگر مشکلات قانونی به دلیل عدم ارتباط بدون واسطه وجود نخواد داشت.

دوره های تخصصی آمادگی آزمون HSK4 در ١ ترم، شامل ٩ جلسه ٣ ساعته و در مجموع ٢٧ ساعت آموزشی در ٢ ماه برگزار می شود.

دوره های تخصصی آمادگی آزمون HSK5 در ١ ترم، هر ترم ١٢ جلسه ٣ ساعته آموزشی در مجموع ٣٦ ساعت آموزشی در ٣ ماه برگزار می شود.

دوره های تخصصی آمادگی آزمون HSKK در ١ ترم، شامل ٩ جلسه ٣ ساعته و در مجموع ٢٧ ساعت آموزشی در ٢ ماه برگزار می شود.

کلاس ها به صورت آنلاین برگزار می گردند .