0
0

دوره مهارت محور

581 بازدید

دوره مهارت محور

آموزشگاه زبان های خارجی ملل جهت تقویت هر مهارت به صورت جداگانه کلاسهای خاص آموزشی به نام دوره مهارت محور برگزار میکند.

این کلاس ها جهت تقویت هر مهارت به صورت جداگانه برنامه ای با منابع کاملا به روز و بهترین روش تدریس هر مهارت را تنظیم می کند.

مهارت گوش دادن (Listening):

آموزشگاه زبان ملل جهت تقویت این مهارت از سری کتاب های Tactics for listening استفاده میکند. این کتاب از محصولات انتشارات آکسفورد است که به منظور تقویت مهارت شنیداری به صورت تخصصی طراحی شده است. این کتاب دارای 3 سطح مقدماتی ، متوسط و پیشرفته بوده و به عنوان یکی از بهترین منابع جهت تقویت Listening و Speaking استفاده می شود.

مهارت خواندن (Reading) :

مهارت خواندن یکی از مهمترین مهارت های یادگیری زبان انگلیسی است که باید به صورت کاملا تخصصی تدریس شود از این رو آموزشگاه زبان ملل برای تقویت این مهارت از کتاب Active for reading استفاده می کند.

این مجموعه کتاب از سطح مقدماتی یا Intro آغاز شده و از 4 سطح اصلی تشکیل می شود. که سعی دارد با استفاده از متن هایی که بر اساس اتفاقات علمی و یا واقعیت ها هستند. تا مهارت درک مطلب مخاطبان خود را بهبود ببخشد و به طور همزمان دایره لغات زبان آموزان نیز تقویت می شود.

مهارت نوشتاری ( Writing ) :

مهارت نوشتاری یکی از سخت ترین مهارت ها از دیدگاه زبان آموزان است که بایستی بیشتر به آن پرداخت و آن را تقویت کرد. از این رو آموزشگاه زبان ملل برای تقویت این مهارت از سری کتاب های Read Writing استفاده میکند. این مجموعه کتاب مجموعه ای از 4 سطح مبتدی تا پیشرفته است که برای تقویت مهارت نوشتاری زبان آموزان توسط انتشارات کمبریج منتشر شده است . این مجموعه کتاب ها جهت تقویت مهارت های نوشتاری از جمله نوشتن ایمیل ، نامه ، شکایت نامه و … کاربرد دارد.

مهارت گفتاری (Speaking) :

مهارت گفتاری که مهمترین مهارت در یادگیری زبان انگلیسی میباشد. همواره بزرگترین دغدغه برای زبان آموزان می باشد. به گونه ای که همیشه زبان آموزان با این سوال که چگونه این مهارت را تقویت کنند مواجه هستند.

آموزشگاه زبان های خارجی ملل برای تقویت این مهارت به صورت حرفه ای از مجموعه کتاب های Speak now استفاده میکند، مجموعه ای 4 سطحی از انتشارات آکسفورد.

زمانی میتوانید به مهارت مکالمه مسلط شوید که توانایی صحبت کردن در مواقع مختلف اعم از زندگی کاری و شخصی را داشته باشید. این مجموعه با در برگرفتن لغات کلیدی و مناسب در موقعیت های مختلف و آموزش ارتقا اعتماد به نفس به یکی از بهترین مجموعه ها برای تقویت این مهارت به کار می رود.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://imelal.com/?p=2890
اشتراک گذاری:
Melal EFL Team
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد دوره مهارت محور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.