0
0

دکتر غلامرضا میرزایی

دکتر غلامرضا میرزایی

 

 

سمت : مدیر و موسس آموزشگاه زبان های خارجی ملل

 

 

تاریخ تولد : 1359/02/16

 

 

محل تولد : بندرعباس

Biography

دکتر غلامرضا میرزایی دارای مدرک دکتری در رشته آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه تهران می باشند. ایشان تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را در شهر بندرعباس در رشته ریاضی و فیزیک گذرانده و سپس بر اساس علاقه ای که به زبان انگلیسی داشتند رشته دانشگاهی خود را به آموزش زبان انگلیسی تغییر داده و در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری بصورت مستمر در این رشته تحصیل کردند.

مقالات ایشان در مجلات خارجی و داخلی بیشتر موضوعیت روانشناسی زبان و روشهای شناختی و تاثیرات آن در یادگیری زبان بوده است. مقاله ایشان با موضوع تاثیر عوامل شناختی تکانشی/تاملی بر یادگیری زبان انگلیسی در سال 2008 در کشور مالزی و درکنفرانس زبان های خارجی کوالالامپورمطرح و بررسی شد. ایشان پایه گذار دوره های فشرده زبان انگلیسی در منطقه جنوب کشور می باشند و ماحصل آن چاپ 3 جلد کتاب در زمینه مکالمه زبان انگلیسی بصورت فشرده با تاکید بر مهارت های دریافتی و پردازشی زبان است. با توجه به اهمیت یادگیری زبان به صورت مستمر بر اساس تئوری های روانشناس معروف ویگاتسکی و تئوری ZDP، دکتر میرزایی لاگ بوک و نمودار پیشرفت یادگیری مستمر زبان آموز را پایه ریزی نمود که در حال حاضر در آموزشگاه زبان های خارجی ملل در حال انجام و اجرا می باشد.

طرح درس ها و سیلابس های آموزشی در آموزشگاه زبان ملل دارای رویکرد و نگاه شخصی گرایی دارد بطوریکه اساتید با بهره گیری از لاگ بوک و نمودار پیشرفت زبان آموزان، هر فراگیر را بصورت جدا و منحصر به فرد تلقی کرده و تکالیف و فعالیت های ویژه برای هر زبان آموز طراحی می نمایند که موجب پیشرف موثر در زبان آموز می گردد.

ایشان در زمینه کشتیرانی نیز فعالیت دارند و مدیر عامل شرکت کشتیرانی پشتیبان سواحل ملل هستند که مدتیست بصورت فعال در عرصه کشتیرانی فعال می باشد.

از دپارتمان های دیگری که دکتر میرزایی دایر کرده اند می توان به زبانتو، آموزش زبان از راه دور، که بعنوان جامع و کاملترین آکادمی زبان از راه دور یا مجازی است اشاره نمود. دپارتمان ترجمه ملل که در زمینه های تخصصی دارای تیم فعال با مترجمینی باتجربه در زبان های متعدد خارجی است، تور ملل، سینما ملل،جزیره ملل، کافه ملل و باشگاه ملل نیز سایر دپارتمان های این مجموعه هستند.

از دیگر فعالیت های اصلی ایشان نگرشی است که ایشان به مقوله تربیت مدرس دارند. از این رو با پایه ریزی دوره جامع تربیت مدرس TEP و توجه به مسائل روانشناختی در تربیت مدرس ، گامی موثر در بروزرسانی سیستم های تربیت مدرس و کنار گذاشتن دوره های قدیمی و منسوخ TTC که رویکردی غیر روانشناسانه داشتند را ایجاد کردند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از دپارتمان های آموزشی می توانید با نشانی پست الکترونیکی ایشان به آدرس mirzaee@live.com مکاتبه نمایید.

گواهی نامه ها
مقالات