0
0

سعی کن نخندی

نام بازی: سعی کن نخندی

 

 

تعداد بازیکنان: محدودیتی ندارد

 

مهارت ها: خلاقیت در ساخت داستان خنده دار،تلاش برای نخندیدن و خنداندن دیگران

 

 

بازی سعی کن نخندی از جمله بازی های دورهمی است که در جمع های دوستانه و خانواده می تواند لحظات بسیار شادی را برای شما ایجاد کند. این بازی را همیشه در لیست جذاب ترین بازی های دورهمی خواهید یافت و شک نکنید که یکی از بهترین آن ها هم هست. انجام دادن این بازی نیاز به هیچ ابزار یا وسیله بازی ندارد و در هر شرایط و زمانی که دور هم جمع می شوید، می توانید آن را بازی کنید.

 

همان طور که از نام این بازی پیداست، شما در این بازی باید یک جمله بگویید و نفری بعد از شما باید آن را ادامه دهد،به ترتیب اینکار را انجام میدهید و تبدیل به یک داستان می‌شود ،در زمان انجام بازی نباید بخندید و اگر بخندید از بازی حذف می شوید و بازنده خواهید بود. اما این بازی تنها این نیست که نخندید بلکه باید جملاتی بگویید که دیگران را بخندانید و از بازی حذف کنید تا برنده بازی شوید. در پایان بازی هر کس بیشتر جلوی خنده خود را بگیرد، برنده بازی خواهد بود.

قوانین بازی

باید گفت که بیشتر قوانین این بازی را می توانید خودتان مشخص کنید. به عنوان پیشنهاد می توانید چند مورد را به عنوان قانون در ابتدای بازی مشخص کنید؛ به عنوان یک قانون می توانید مشخص کنید که لبخند یا تغییر حالت لب را به عنوان خندیدن در نظر بگیرید یا خیلی سخت نگیرید و هر کس با صدا خندید را از بازی حذف کنید.

 

قانونی دیگر می تواند این باشد که بازیکنان حذف شده حق دخالت در خنداندن بازیکنان باقی مانده را نداشته باشند یا در آن مشارکت داشته باشند. دیگر اینکه می توانید برای بازیکنان حذف شده مجازاتی سخت در نظر بگیرید تا بازی را جدی تر بگیرند و به راحتی نخندند. در این بازی می توانید خلاقیت به خرج دهید و هر قانون دیگری را به دلخواه برای آن مشخص کنید.